„Фактори влияещи върху търсенето и предлагането на земеделски продукти“ е темата на онлайн семинар на 24 март 2022 г. (четвъртък) от 10:00 до 12:00 часа. Събитието се организира от Националната служба за съвети в земеделието (Териториален областен офис – Плевен) и Нов български университет – гр. София

targoviq-koshnica

По време на онлайн семинара участниците ще се запознаят с факторите влияещи върху търсенето и предлагането на земеделски продукти – особености на търсенето и предлагането, поведение на потребителя и производителите. Също така участниците ще бъдат информирани за възможностите за подпомагане на малките земеделски стопанства по подмярка 2.1.2 „Консултантски услуги за малки земеделски стопанства“ по мярка 2 „Консултантски услуги, услуги по управление на стопанството и услуги по заместване в стопанството“ от ПРСР 2014 – 2020 г.

Основните теми на информационния семинар са следните:

► Фактори влияещи върху търсенето и предлагането на земеделски продукти. Видове пазари и видове конкуренция. Маркетинг и реклама на земеделски продукти.;

► Възможности за подпомагане на земеделските стопани по подмярка 2.1.2 „Консултантски услуги за малки земеделски стопанства“ по мярка 2 „Консултантски услуги, услуги по управление на стопанството и услуги по заместване в стопанството“ от ПРСР 2014 – 2020 г.;

Участието в семинара е безплатно, но е необходима предварителна регистрация!

Линк за регистрация: https://forms.gle/ADuiz79pyaYFvtb39

Линк за достъп: https://zoom.us/j/98590874823

ID на семинара: 985 9087 4823

By AGROSEKTOR.BG

Агросектор е информационен сайт, специализиран за селското стопанство, аграрната култура и земеделския бизнес.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.